ns'sense
brand focused design studio

nssense
creative brand design studio

Hoe versla je de concurrentie en maak je het verschil in het leven van je klanten?

Branding wordt door veel ondernemers naar de achtergrond geschoven. Toen ze startten met hun onderneming hadden ze veel andere prioriteiten. Pas na verloop van tijd merken ze dat die zwakke branding hun inspanningen om te groeien ondermijnt. Ze trekken de verkeerde klanten aan of kunnen hun klanten niet houden. Ze worden niet voor vol aanzien en moeten een prijzenoorlog voeren met hun concurrenten. Ze verspillen geld en energie aan marketing die niet de juiste resultaten oplevert. En in tijden van crisis gooien ze het roer volledig om, in een poging om het schip drijvend te houden.

Zonder een sterk merk dat je bedrijf draagt en richting geeft, verlies je dagelijks tijd, geld en energie. En uiteindelijk ook je passie en je motivatie.

Strategische branding zorgt voor een bedrijfskompas dat je houvast geeft en je naar je doel leidt. Ook in woelige tijden.
Met een doordachte positionering spring je er uit en is je bedrijf onderscheidend in je markt. Wat je marketing en communicatie een stuk eenvoudiger en efficiënter maakt.
Een creatief design geeft je een memorabele en professionele uitstraling, waardoor je herkend en erkend wordt.
Een sterk merk trekt klanten en medewerkers aan waarmee je een duurzame connectie maakt en waar je energie van krijgt.

Ons recept voor een authentiek, holistisch merk dat het hart van de mensen verovert

ingrediënten:

Strategie

Strategische branding zorgt voor helderheid en een bedrijfskompas dat je houvast geeft en je naar je doel leidt. Ook in woelige tijden.

Empathie

Een sterk merk resoneert met de doelgroep en spreekt hen aan op een emotioneel niveau. Zo trek je loyale klanten en medewerkers aan waar je energie van krijgt.

Durf

Met een doordachte positionering onderscheidt jouw bedrijf zich in de markt. Wat je marketing en communicatie efficiënter maakt, en je concurrentie ver achterlaat.

Design

Een creatief design versterkt je boodschap en geeft je bedrijf een memorabele en professionele uitstraling, waardoor je herkend en erkend wordt.

recept:

STAP 1

Definieer je merkstrategie

Het fundament voor een authentiek merk

Met een merkstrategie positioneer je je merk om te winnen. Je valt op in de massa en je trekt topklanten aan die alleen nog voor jou kiezen. Om een sterk merk neer te zetten moeten we definiëren wat je merk authentiek maakt, wat het relevant maakt voor je klanten en wat het onderscheidend maakt in jouw markt. Je merkstrategie bevindt zich op het kruispunt van deze drie aspecten. Daar zit jouw merkkracht.

STAP 1

Definieer je merkstrategie

Het fundament voor een authentiek merk

Met een merkstrategie positioneer je je merk om te winnen. Je valt op in de massa en je trekt topklanten aan die alleen nog voor jou kiezen. Om een sterk merk neer te zetten moeten we definiëren wat je merk authentiek maakt, wat het relevant maakt voor je klanten en wat het onderscheidend maakt in jouw markt. Je merkstrategie bevindt zich op het kruispunt van deze drie aspecten. Daar zit jouw merkkracht.

We helpen je met:

merkziel
klantvisie
positionering
strategie

Ontdek je merkkracht en start met het bouwen van je merk.

let’s connect

STAP 2

Creëer je merkidentiteit

De sleutel tot herkenning en vertrouwen

Dankzij een heldere merkidentiteit kan je je merk tot leven laten komen. Hier ontstaat de magie! We ontwerpen hoe je merk eruitziet, aanvoelt, klinkt, smaakt, ruikt en hoe het de mensen aanspreekt, welke emotie het bij hen losmaakt. Van een memorabel logo tot een flexibel designsysteem, je krijgt alle tools om op een creatieve manier te communiceren vanuit je merkkracht. 

STAP 2

Creëer je merkidentiteit

De sleutel tot herkenning en vertrouwen

Dankzij een heldere merkidentiteit kan je je merk tot leven laten komen. Hier ontstaat de magie! We ontwerpen hoe je merk eruitziet, aanvoelt, klinkt, smaakt, ruikt en hoe het de mensen aanspreekt, welke emotie het bij hen losmaakt. Van een memorabel logo tot een flexibel designsysteem, je krijgt alle tools om op een creatieve manier te communiceren vanuit je merkkracht. 

We helpen je met:

merkpersoonlijkheid
merkverhaal
merkstem
merkbelofte
naam
baseline
logo
visuele identiteit
designsysteem
style guide
brand kit
merkpersoonlijkheid
merkverhaal
merkstem
merkbelofte
naam
baseline
logo
visuele identiteit
designsysteem
style guide
brand kit

Breng je merk tot leven met de magie van een onderscheidende merkidentiteit die bij jou past.

let’s connect

STAP 3

Bouw je merkbeleving

Maak een blijvende indruk en win het hart van de mensen

Hoe krachtig je merkstrategie en je merkidentiteit ook zijn, zonder goede uitvoering blijft het slechts een plan, een intentie. Wanneer mensen in contact komen met je merk beslissen ze in minder dan 15 seconden of ze voor jou willen kiezen of niet. Branding gaat over het maximaliseren van die vijftien seconden. Zorg voor een overtuigende klantervaring dankzij een creatief grafisch ontwerp in lijn met je merkidentiteit.

STAP 3

Bouw je merkbeleving

Maak een blijvende indruk en win het hart van de mensen

Hoe krachtig je merkstrategie en je merkidentiteit ook zijn, zonder goede uitvoering blijft het slechts een plan, een intentie. Wanneer mensen in contact komen met je merk beslissen ze in minder dan 15 seconden of ze voor jou willen kiezen of niet. Branding gaat over het maximaliseren van die vijftien seconden. Zorg voor een overtuigende klantervaring dankzij een creatief grafisch ontwerp in lijn met je merkidentiteit.

We helpen je met:

huisstijl
affiches & flyers
folders
magazines & brochures
boeken & boekcovers
webdesign
campagne design
signalisatie & belettering
socials theme design
event design

Creëer een consistent merk dat emotioneel contact maakt met mensen.

let’s connect

Ik kijk er naar uit om jouw merk vanuit zijn authentieke kracht te transformeren naar een klantenmagneet.

bekijk projecten
let’s connect

“Branding is the process of connecting good strategy with good creativity.”

— Marty Neumeier

“If you are not a brand, you are a commodity. Then price is everything and the low-cost producer is the only winner.”

— Philip Kotler

Scroll to Top